Photon Entertainment Robot edukacyjny Photon. Robot edukacyjny Photon zgłasza gotowość do nauki. Robot, który powstał przy współpracy grupy MAC S.A. oraz zdolnych, polskich studentów z Białegostoku (spółka Photon Entertainment) ma za zadanie pomóc najmłodszym w nauce programowania. Rzeczywistość, w której dane jest dorastać naszym maluchom jest całkowicie inna niż ta, którą pamiętamy ze swojego dzieciństwa. Dzisiaj, zdolność kodowania stawia się na równi z umiejętnością czytania i pisania, a sam świat robotyki staje się codziennością. Photon pozwoli dzieciom łatwiej zrozumieć świat przyszłości, który lada chwila znajdzie się w ich kreatywnych rękach.
Mały, wielki programista. Interaktywny robot edukacyjny przeznaczony jest do samodzielnej i indywidualnej nauki w domu. Po wyjęciu Photona z pudełka, robot nie potrafi nic. Dzięki aplikacji, dzieci poznają historię robota, którego statek kosmiczny zderzył się z asteroidą i spadł na Ziemię. Poprzez wykonywanie różnych programistycznych zadań muszą pomóc Photonowi odzyskać utracone zmysły oraz odbudować statek. Każdy sukces to kolejne punkty doświadczenia i sposób, aby robota dopasować do własnych upodobań. Dzięki temu każdy Photon będzie jedyny w swoim rodzaju. Dzięki połączeniu programowania z opowiadaniem historii, wiedza na temat nowoczesnych technologii przekazywana jest w sposób podświadomy. Wszystko po to, aby pomóc dzieciom zdobyć nowe, przyszłościowe umiejętności podczas zabawy. W końcu każdy geniusz był kiedyś kilkulatkiem, który uwielbiał snuć niestworzone opowieści. 4 innowacyjne sposoby programowania. Ponad 2 lata badań, testów i rozmów z grupą 3000 dzieci zaowocowały stworzeniem intuicyjnego interfejsu aplikacji oraz 4 innowacyjnych sposobów programowania. Każdy z nich został idealnie dopasowany do zróżnicowanych umiejętności manualnych i percepcyjnych dzieci w wieku 3-12 lat. Maluchy mogą programować poprzez rysowanie ścieżek na ekranie, tworzyć program za pomocą instrukcji z symbolami, łączyć i konfigurować bloczki, a także tworzyć sekwencje podobne do prawdziwego kodu. Język programowania używany przez robota powstał na bazie języka Scratch oraz Google Blockly. Do użytku domowego maluchy mogą korzystać z dwóch aplikacji. Jako wstęp do nauki programowania posłuży aplikacja Photon Robot. Wyposażona w obrazkowy samouczek, pozwoli już najmłodszym na samodzielną zabawę i naukę, prowadząc je dosłownie „za rączkę”. W każdym z 10 rozdziałów dzieci wezmą udział w kolejnych perypetiach Photona, zmierzą się z wyzwaniami (a jest ich aż 250) związanymi z podstawami programowania, odkrywaniem możliwości robota, a w efekcie pomogą mu zdobyć nowe umiejętności. Wyłącz ograniczenia. Włącz kreatywność. Poważnie robi się kiedy po kilku tygodniach świetnej zabawy, maluchy przełączą się na aplikację Photon Coding. Znając już podstawy programowania, mogą rozpocząć tworzenie własnego kodu. Nie ma tam żadnych ograniczeń, tutoriali, dosłownie wszystko jest odblokowane. Ograniczenia? Brak. Po co one komu? Może Cię zainteresować fakt, że wzbogacona wersja edukacyjna robota coraz częściej pojawia się w polskich szkołach. Jej wyróżnikiem są gotowe scenariusze lekcji dostosowane do najnowszej podstawy programowej MEN. Choć oferta dotyczy wersji sprzedawanej do użytku domowego (która nie łączy się z aplikacją Photon EDU) to doskonała okazja, aby nauka w domu uzupełniała się z tą pobieraną w szkole. Photon widzi więcej i czuje więcej
Każdy Photon pomimo swoich niewielkich rozmiarów, wyposażony jest w aż 10 sensorów i czujników, które pozwalają mu widzieć, słyszeć, odczuwać dotyk, odróżniać ciemność od światła, mierzyć odległość, rozpoznawać przeszkody na swojej drodze i wchodzić w przeróżne interakcje z otoczeniem. Pamiętaj, robot na początku jest czystą tablicą, na której Twój maluch zapisze wszystko co tylko podpowie mu jego kreatywność i wyobraźnia. Jak się poruszać? Jakie mamy kolory? Jak reagować w kontakcie z otoczeniem? Wszystkiego nauczy go mały, zdolny programista. Żadnych ograniczeń – nic tylko kodować. Twórcy Photona zadbali o to, aby wiedzę mogły zdobyć zarówno maluchy, które znają już podstawy programowania, jak i te, które spotykają się z kodowaniem po raz pierwszy. Nad procesem tworzenia robota czuwali psychologie i pedagodzy, a bezpośrednimi testerami były dzieci zarówno w wieku przedszkolnym, jak i w szkolnym (6-12). Dla większości z nich spotkanie z Photonkiem było pierwszym doświadczeniem programistycznym, a mimo to radziły sobie doskonale. Darmowe aplikacje w sklepach Google Play oraz AppStore. Aplikacje są darmowe, pobrać je można ze sklepu Google Play oraz AppStore (za wyjątkiem aplikacji Photon EDU, która dedykowana jest instytucjom edukacyjnym). W pudełku znajduje się robot Photon, kabel microUSB do ładowania, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, instrukcja bezpiecznego użytkowania oraz zestaw naklejek, aby maluch mógł ozdobić Photona według własnych upodobań.
Wybierz zabawki odpowiednie dla dzieckaKlocki magnetyczne. To zabawa bez granic. Ponad 200 maleńkich kulek z magnesów neodymowych pozwala układać przeróżne konstrukcje trójwymiarowe. Jeśli chcesz zobaczyć, jakie cudeńka można z nich zrobić, wystarczy, że skorzystasz z pomysłów dostępnych w Internecie. Oczywiście to zabawka nie dla małych dzieci. Średnica kulek wynosi zaledwie 5 mm, dlatego klocki Neocube będą doskonałym upominkiem dla nastolatka. Na przedszkolaków czeka nieco większa wersja klocków magnetycznych. Neodymowe kuleczki dołączone są do pałeczek, a stalowe kulki mają średnicę 12 mm, ponadto zestaw obejmuje plastikowe kwadraty, trójkąty, okna czy drzwi, pozwalające tworzyć niezliczone konstrukcje. I choć nie jest to zabawka dla trzylatka, sześciolatek z pewnością spędzi przy niej długie godziny. |
Lokomotywa Kaja z wagonikiem (Calley with Box Car) LC54005 |
Tory - Skrętne 2 sztuki LC99918 |
Pierwsi przyjaciele - Pies husky szary 87404 |